Fredrikson / M.A.S.I Company – Volyymia myyntiin monikanavaisella sisältö- ja digimarkkinoinnilla
Fredrikson on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista ja maineikkaimmista lakkitehtaista ja -merkeistä. Yritys on osa M.A.S.I Company -konsernia, joka on Suomen suurimpia vaatetusalan yrityksiä. Kasvavassa kilpailussa haluttiin päivittää www-sivujen tekniset ominaisuudet ja tuoda esiin Fredriksonin erottuvuustekijät oikeissa, kohderyhmän tavoittavissa kanavissa.
Nettisivujen teknisen päivittämisen lisäksi suunnittelimme ja toteutimme yhdessä M.A.S.I Companyn kanssa monikanavaisen sisältö- ja digimarkkinointikokonaisuuden. Yhä suuremman ja tarkemman kohderyhmän tavoittamiseksi luotiin tekstiä, kuvaa ja videoita yhdistävä kokonaisuus yrityksen verkkosivuille sekä YouTube-, Facebook- ja Instagram-tileille.
”Yhteistyö M1 mainostoimiston kanssa on ollut helppoa ja vaivatonta. On hienoa tehdä yhteistyötä ammattitaitoisten ihmisten kanssa. Fredriksonin brändi sai lisänäkyvyyttä ja mielenkiintoiset artikkelit saivat kiitosta.”
– Minna Österman, M.A.S.I Company Oy:n Marketing and Communication Specialist
TOTEUTUKSIA:
• Fredriksonin www.yolakki.fi-sivuston verkkokaupan tekniset päivitykset, hakukoneoptimointi, tekstisisältöjen päivitys, sisällön optimointi ja visuaalisuuden suunnittelu. Sivustolle perustettiin samalla blogi, johon suunnittelimme ja toteutimme tekstit.
• Monikanavainen sisältömarkkinointi digikanavissa, mm. some-mainosaineistojen suunnittelu ja tuottaminen, Google Ads -kampanjoiden perustaminen ja hallinnointi, videoiden käsikirjoitus ja toteuttaminen, Youtube Instream -mainoskampanjan perustaminen ja tekniset toteutukset analytiikan seurantaan.
• Some-tilien hallinnoinnin konsultoiminen.